Monday 27 May 2013

MYBLOG


So Simple About Me...



 SYUKUR ALHAMDULILAH....


Disini saya ingin kongsikan serba sedikit tentang diri saya....

Nama diberi ZAHIRAH BT ABDUL RAZAB....
Berasal dari negeri pantai timur iaitu negeri yang amat kusanjungi negeri KELANTAN dan saya merupakan anak jati Bachok.....
Yang paling penting adalah saya merupakan seorang penuntut di Universiti Pendidikan SUltan Idris ( UPSI)  yang amat saya kagumi dan cintai ini...
Mesti ramai yang tahu UPSI bertempat di bumi  Tanjung Malim, Perak.
Merupakan salah sebuah universiti yang dikagumi dan disegani oleh masyarakat... Maklumla...semua bakal-bakal GURU yang terlatih dari segi mental dan fizikal terdapat di upsi...
Saya bersyukur sangat-sangat kerana telah terpilih untuk melanjutkan pelajaran di upsi..
Yang paling penting...
niat untuk saya berbakti dan mencurahkan ilmu kepada masyarakat akan termakbul tidak lama lagi..
Akhir kata..
doakan saya dan rakan-rakan berjaya menjadi seorang GURU yang berwibawa dan berbakti kepada masyarakat dan negara tercinta di masa akan datang....

SEKIAN...


No comments:

Post a Comment